تنهای متفاوت
 
  یک شنبه 3 شهريور 1392  9:47    نوشته شده توسط :  یه دوست

اینروزها سراغ من را از هر کس بگیری


میدانند کجایم


مرا گم نخواهی کرد


همان جایم که تو نیستی


همانجا که خاطره ها بی تو در آن رژه میروند


همانجا که همه هستند جز توی آشنا !


همانجا که همه جفت هستند و من تک !


تو از هر کس از من بپرسی


دیوانه خطابم خواهد کرد !


شلوغش نکن


این ملت


هر چه را ندانند مسخره میکنند


دیوانه میدانند


احمق میخوانند


بیگانه میدانند


حق با آنهاست


من دیوانه ام


من غریبه ام با خوشیهایشان


من نا آشنا ام با خنده هایشان


من دیوانه ام که تمام دلخوشی ام در این روزهای شلوغ


پیاده روی با هندزفری ای در گوش


کنارِ شلوغی های این ملت است . . .




بهار و این همه دلتنگی؟


نه، شاید فرشته ای؛


فصل ها را به اشتباه ورق زده باشد!

 




تنهـــــــــــاییم عمیق است



دیگر دست هیچکس به آن نمی رسد!



که بخواهد از تنهــــــــــــــــــایی درم آورد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: